Golden Cars Services
Μεταφορές Καταναλωτικών Προϊόντων

Συχνές Ερωτήσεις Ερωτήσεις

Η Golden Cars Services είναι εξειδικευμένη ταχυμεταφορική που στοχεύει στην Αυθημερόν Παράδοση και σε αυτή της Επόμενης Ημέρας.

Σε αυτή τη φάση εξυπηρετούμε την Αττική και την Θεσσαλονίκη και είμαστε σε διαδικασία εύρεσης συνεργατών σε κομβικές πόλεις της Ελλάδας ώστε να διευρύνουμε το δίκτυο μας και την αμεσότητα των υπηρεσιών μας σε όσο το δυνατό περισσότερους συνανθρώπους μας ή επιχειρήσεις.

Αν είστε επιχείρηση και θέλετε να γίνετε πελάτης επι πιστώσει στην Golden Cars Services δεν έχετε παρά να μας καλέσετε για σχετικές πληροφορίες στο
211 7154450 ή 231 6071544 ή να στείλετε μήνυμα στο info@goldencars.gr

Η Golden Cars έχει φροντίσει για την άμεση εξυπηρέτηση σας. Έτσι λοιπόν μπορείτε να δώσετε την εντολή σας μπαίνοντας στη σελίδα μας goldencars.gr, ή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας στο 211 7154450 ή 231 6071544.

Αν το δέμα σας ογκομετρικά είναι μεγαλύτερο του πραγματικού βάρους, τότε η ογκομέτρηση μετράει και αυτή υπολογίζεται πολλαπλασιάζοντας τις τρεις διαστάσεις και ότι βγεί δια 5.000. Παράδειγμα Υ30ΧΜ30ΧΠ30=27.000/5000 = 5.400 αυτό είναι και το βάρος βάσει του οποίου θα κοστολογηθεί το δέμα.

Σωστή Συσκευασία
1. Χρήση Καινούργιου Χαρτοκιβωτίου 3Φ ή 4Φ.
2. Χρήση Διαχωριστικών για πάνω από ένα αντικείμενο προς αποστολή.
3. Κλείστε σωστά με ειδική ταινία το Χαρτοκιβώτιο.
4. Σωστό μέγεθος Χαρτοκιβωτίου ανά αντικείμενο προς αποστολή.
5. Αφαιρέστε Τυχόν Ετικέτες από Χαρτοκιβώτιο που είναι ήδη Χρησιμοποιημένο.
6. Τυλίξτε με ειδικό προστατευτικό υλικό τα αντικείμενα εντός του Χαρτοκιβωτίου.
7. Γεμίστε με Γαριδάκι και Φούσκα το χαρτοκιβώτιο για να προστατέψετε το περιεχόμενο από κραδασμούς.
8. Ακόμη και για Έγγραφα να χρησιμοποιείτε Φακέλους με bubbles.
Λάθη Συσκευασίας
1. Μην χρησιμοποιείτε Κατεστραμμένα Χαρτοκιβώτια.
2. Δεν κάνουμε αποστολή σε Συσκευασία Δώρου.
3. Η Ετικέτα “Εύθραυστο” δεν αντικαθιστά την αξιόπιστη συσκευασία.
4. Όχι μικρά αντικείμενα σε μεγάλα κιβώτια ή και το αντίστροφο.
5. Πλην της ετικέτας αποστολής ή και της ετικέτας εύθραυστο, καμία άλλη πάνω στο Χαρτοκιβωτιο.
6. Δεν γεμίζουμε υπερβολικά το Χαρτοκιβώτιο.
7. Δεν συσκευάζουμε επικίνδυνα υλικά, ή τιμαλφή.
8. Οι σάκοι δεν είναι σωστή συσκευασία.

H Golden Cars Services έχει φροντίσει μέσα από την σελίδα Αναζήτηση Αποστολής να μπορείτε και εσείς και ο πελάτης σας να παρακολουθείτε όλη την διαδικασία αποστολής και τα ξεχωριστά στάδια αυτής.

Να σημειώσουμε ότι μια παραγγελία αν φτάσει κατεστραμμένη στον παραλήπτη τότε κατά ένα μεγάλο ποσοστό ευθύνεται η λάθος συσκευασία του δέματος και μετά οποιοσδήποτε άλλος παράγοντας. Η Golden Cars Services δεν ευθύνεται για τη μη ασφαλή συσκευασία, την ποιότητα και το είδος του προιόντος (ελαττωματικό προιόν ή διαφορετικό από αυτό που έχει παραγγείλει ο πελάτης). Και σε αυτή την περίπτωση και σε αυτή της απώλειας θα πρέπει να κάνετε σχετική αίτηση αποζήμιωσης ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ.

ΕΝΤΟΛΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ

Σε περίπτωση που κατά την παράδοση θέλετε να εισπράξουμε χρήματα ( αντικαταβολή ) θα πρέπει να κατεβάσετε το παρακάτω έντυπο ώστε να συμπληρώσετε τον τραπεζικό λογαριασμό σας και θα το αποστείλετε στο info@goldencars.gr
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ – Επιστολή Αντικαταβολών σε πελάτη – GOLDEN CARS SERVICES

Ο ιστότοπος μας χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία.

Η Γνώμη σας Μετράει

ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ